18.4.04

Flybillett på impuls

Sånn går det. En ting fører til en annen. Fordi en rickshawwallah ikke visste av det fortet jeg ville til tok jeg en tur for å sjekke mail i stedet. Som jeg pleier tittet jeg litt på Dagbladet i samme slengen. Der snublet jeg over en link til www.flybilligst.com og før jeg visste ordet av det var en flybillett fra Praha til Køben og en fra Køben til Oslo kjøpt og betalt.

Med andre ord: Jeg skal på Roskildefestivalen i sommer!

Det passer bra i og med at flybilletten min hjem til Norge den 23. Juni går via Praha, en by jeg har hørt mye bra om men aldri har fått tatt i nærmere i øyensyn.

Dere er forøvring alle invitert til å feire bursdagen min sammen med meg i Roskilde den 2. Juli!

GALLUP:
Skal du på Roskildefestivalen? I så fall kan jeg sove i teltet ditt? ;) Legg inn ditt svar som kommentar på denne posten!

/haakon/i/bangalore/

No comments: