14.4.04

______________________________________________________________



MR. & MISS INDIAN SNOWMAN - 2004

Jaja.. jeg vet jeg er litt sent ute med denne i og med at påsken er over og våren i anmarsj, men nå har det seg slik at store ideer ikke nødvendigvis innfinner seg med årstidsbestemte rammebetingelser. Dessuten sier rapporter som har kommet meg for øret at det fortsatt ligger plenty helt ubrukt snø rundt omkring i Kongeriket Norge. Derfor utlyser jeg følgende konkuranse:

1) Lag en snømann med særindisk preg.
2) Lån digitalkameraet til naboen eller bestemor (evt. bruk ditt eget) og ta et bilde av den.
3) Send dette bildet (ikke større enn 50Kb) til aasprong@hotmail.com

NB! Denne adressen gjelder kun for konkuransen!

Vinnerbildet/-ene vil få pryde Globen Café til jeg går lei av det/dem.

Og husk: orginalitet veier tungt! Så finn fram snowjoggerne for siste gang og legg hoder og hender i bløt. Må den beste snømann/-kvinne vinne!

/haakon/i/pondicherry/

No comments: